Wspólnie przez kryzys
Pandemia Covid-19 stanowi poważne wyzwanie dla polityki, biznesu i społeczeństwa. Jednak nawet w tych ciężkich czasach, cała sieć firmy DACHSER pozostała dostępna dla klientów. To dobry znak przed restartem.
![](/pl/mediaroom/images/Poland/Branches/4X8A6495_V02_RZ_rdax_65p.jpg)
Pierwsze fale uderzeniowe za nami. Po tym, kiedy wiosną życie gospodarcze na całym świecie zamarło, wielu ludzi znów spogląda w przyszłość, a wśród nich także klienci DACHSER. Sieć firmy pozostała w pełni sprawna przez cały czas, co oznacza, że ograniczenia w usługach były minimalne nawet w krytycznych momentach.
Jednym z najważniejszych fundamentów tej płynności były elastyczne opcje sterowania, wynikające z organizacji sieci, jak również kompleksowe rozwiązania higieniczne, które pracownicy wszystkich oddziałów DACHSER implementowali z dyscypliną i dużą motywacją. Ponadto firma skupiła się na utrzymywaniu jeszcze bliższego kontaktu z partnerami, np. podwykonawcami. Dzięki temu cały czas mogli liczyć na DACHSER i w razie potrzeby poprosić o wsparcie w postaci zarówno rad, jak i środków na zabezpieczenie swojej płynności.
Informacje zwrotne zaczęły napływać bardzo szybko. „Dziś nasz zespół chciałby po prostu bardzo podziękować” - pisał jeden z klientów. Inni: „Jesteśmy wdzięczni za Wasz wysiłek w nieustannym informowaniu nas o bieżącej sytuacji. Dziękujemy za zorganizowanie przestrzeni ładunkowej. Dziękujemy również jednostkom operacyjnym w waszych oddziałach oraz pracującym z waszymi partnerami. Na wasze ręce składamy podziękowania dla kierowców, tak krótko- jak i długodystansowym. Jesteśmy dumni, że możemy współpracować z takim partnerem biznesowym jak wy.”
Tego typu wiadomości docierały od klientów firmy DACHSER ze wszystkich pól działalności. To wystraczający powód, by bliżej przyjrzeć się temu, co logistyka może i musi zrobić w czasach kryzysu.
DACHSER Magazine
Więcej w temacie radzenia sobie podczas kryzysu przeczytać można w najnowszym wydaniu DACHSER Magazine