Informacje o rynku

Stanowisko dot. obecnej sytuacji związanej z rozprzestrzenianiem się wirusa COVID-19

W niniejszym dokumencie znajdą Państwo informacje o działaniach podejmowanych, aby zapobiec rozprzestrzenianiu się wirusa COVID-19 (znanego również jako koronawirus) w organizacji DACHSER, a także w odniesieniu do aktualnego statusu działań operacyjnych oraz wpływu na przesyłki naszych klientów.

W związku z obecną sytuacją w globalnej organizacji DACHSER wprowadzono szczegółowe zasady dotyczące postępowania i środków ostrożności. Podjęte działania obejmują ustanowienie centralnego systemu zarządzania zgłaszanymi informacjami, regularną ocenę sytuacji oraz wskazanie dodatkowych działań w zależności od potrzeb. Odpowiednie działania zostały również rozszerzone i zintensyfikowane w ramach istniejących zasad zarządzania higieną w różnych obszarach (dot. personelu, pracy i procesów).

Wraz z powyższymi działaniami podejmowanymi wewnętrznie DACHSER przestrzega także wszystkich oficjalnie obowiązujących przepisów i podejmuje odpowiednie środki ostrożności. W razie wystąpienia ograniczeń dotyczących poszczególnych oddziałów dysponujemy planami awaryjnymi, w celu zapewnienia ciągłości działania naszej sieci.

Płynność procesów zależy od współpracy ze wszystkimi stronami zaangażowanymi w łańcuchy dostaw, w tym kierowców ciężarówek i przestrzegania przez nich zaostrzonych przepisów w zakresie higieny. W związku z tym kierowców także objęliśmy naszymi procedurami dotyczącymi higieny i zapewniliśmy środki do dezynfekcji rąk we wszystkich oddziałach.

Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby utrzymać ciągłość łańcuchów dostaw klientów i zapobiegać opóźnieniom przesyłek. W razie ewentualnego naruszenia naszych łańcuchów dostaw przez kontrole, odwołania lotów itp., będziemy pracować nad znalezieniem alternatywnych sposobów wysyłki towarów. Pragniemy także zaznaczyć, że terminy dostaw przesyłek mogą zostać wydłużone. Podjęte przez nas do tej pory środki pozwalają nam czuć się dobrze przygotowanymi do radzenia sobie z obecną sytuacją. Aby to było możliwe, ścisła współpraca z naszymi klientami jest niezbędna. 

W razie ewentualnych pytań dotyczących Państwa przesyłek, prosimy o kontakt z naszym przedstawicielem w odpowiednim oddziale DACHSER.

Kontakt Renata Krukowska