Kariera Mediaroom

DACHSER Poland - kierownictwo

Dzięki przyszłościowym koncepcjom biznesowym, DACHSER w ciągu ostatnich dziesięcioleci stał się jednym z wiodących dostawców usług logistycznych na świecie. Innowacyjność DACHSER oparta jest na jednostkach biznesowych, które są stabilnymi fundamentami ekonomicznymi firmy i obejmują całe portfolio usług logistycznych, a także na partnerskich zasadach, którymi kieruje się doświadczona kadra zarządzająca.

W DACHSER kierujemy się wspólnymi celami i wartościami, których głównym zadaniem jest to umacnianie grupy, by była gotowa na przyszłe wyzwania oraz dalszą ekspansję. Połączenie fachowej wiedzy i dbałości o zrównoważony rozwój gwarantuje DACHSER długofalową rentowność i powodzenie firmy w przyszłości.

Skład zarządu DACHSER można znaleźć na stronie internetowej firmy.

Dr Tobias Burger - Managing Director Air & Sea Logistics EMEA

Dr Tobias Burger, urodzony w 1977 r., obejmuje stanowisko Managing Director Air & Sea Logistics EMEA w DACHSER i jest odpowiedzialny za rozwój biznesu w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce. Jednocześnie pełni funkcję Deputy Director Air & Sea Logistics oraz odpowiada za orientację strategiczną całego segmentu ASL. Po ukończeniu studiów i uzyskaniu doktoratu z zarządzania biznesem na Uniwersytecie Ludwika Maksymiliana w Monachium dr Burger przez pierwsze trzy lata pracował jako konsultant ds. strategii w wewnętrznym dziale konsultingu Siemens AG. W 2009 r. dr Burger dołączył do firmy DACHSER i zdobywał doświadczenie na różnych stanowiskach kierowniczych, a następnie w 2019 r. dołączył do Air & Sea Logistics jako Deputy Director i zastępca dyrektora operacyjnego Edoardo Podesty. Odpowiadając za dalszy strategiczny rozwój tego segmentu biznesowego, w latach 2019-2021 jednocześnie pełnił funkcję Head of Global Sales, sprawując nadzór nad wszystkimi kwestiami związanymi ze sprzedażą na poziomie globalnym. Tę ostatnią funkcję przekazał wiosną 2021 roku, kiedy sam został powołany na stanowisko Managing Director of Business ASL EMEA. Ponadto równolegle wciąż pełni funkcję Deputy Director of Air & Sea Logistics.

Wolfgang Reinel - Managing Director European Logistics North Central Europe

Wolfgang Reinel, urodzony w 1963 r., od 2014 roku pracuje na stanowisku Dyrektora Zarządzającego Business Unit European Logistics na Europę Północną i Środkową (EL NCE), a tym samym jest członkiem zarządu Road Logistics oraz zarządu DACHSER SE. Wcześniej był odpowiedzialny za kierowanie globalną działalnością DACHSER w ramach logistyki kontraktowej i wprowadzenie planowania strategicznego (Balanced Scorecard/ BSC) w państwach Europy Północnej i Środkowej. Sprawuje nadzór nad łącznie 18 organizacjami krajowymi w ramach swojego Business Unit EL NCE, w tym ośmioma spółkami joint venture.

Jako Dyrektor Zarządzający EL NCE, Wolfgang Reinel jest odpowiedzialny za rozwój działalności i wdrażanie strategii Road Logistics i Interlockingu, z uwzględnieniem poszczególnych wymogów krajowych (sieciowych).

Marcin Długosz – Country Manager Air & Sea Logistics Poland

Marcin Długosz, od maja 2021 roku kieruje DACHSER Air & Sea Logistics w Polsce. Odpowiada za funkcjonowanie i strategiczny rozwój obszaru biznesowego obejmującego transport lotniczy – połączenia bezpośrednie, czarterowe, usługi ekspresowe i kurierskie, jak również interkontynentalny transport morski w zakresie przesyłek drobnicowych (LCL) i pełnokontenerowych (FCL). Ma 16-letnie doświadczenie w branży spedycji morskiej i lotniczej, zarówno na stanowiskach operacyjnych, kierowniczych, jak i w zespole sprzedaży.

Michał Simkowski - Managing Director European Logistics Poland

Michał Simkowski, urodzony w 1972 r., od stycznia 2022 roku pełni funkcję prezesa DACHSER w Polsce. Ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży TSL. Z DACHSER związany jest od blisko 14 lat i odpowiadał m.in. za rozbudowę sieci oddziałów oraz rozwój organizacji w Polsce. Od 2017 roku kierował oddziałami w Strykowie, Gdańsku i Rzeszowie. Ukończył studia ekonomiczne na Uniwersytecie Łódzkim.