Mediaroom

Zarządzanie jakością z korzyścią dla klientów

Odpowiedzialność za jakość należy do naszych korporacyjnych wartości. Jesteśmy zaangażowani w utrzymywanie najwyższych standardów jakości oraz posiadamy liczne certyfikacje. Otrzymaliśmy wiele nagród za specjalne osiągnięcia w zarządzaniu jakością, rozwiązaniach IT oraz logistyce.

Nasze zarządzanie jakością wyznacza standardy w zarządzaniu procesami logistycznymi: od transportu i składowania towarów po obsługę klienta, bezpieczeństwo i usługi. Wszystkie nasze jednostki biznesowe DACHSER obowiązują złożone wymagania zarządzania jakością, by utrzymać pozycję lidera jakości w świecie.

Nasza sieć gwarantuje wszystkim pracownikom jasne wytyczne w zakresie zarządzania i koordynacji wszystkich transportów. Przy obsłudze towarów oddziały DACHSER przestrzegają jasno określonych, jednolitych standardów, które gwarantują stałe bezpieczeństwo podczas transportu oraz bezproblemowy monitoring pojazdów i przesyłek.

Certyfikaty DACHSER

  • PN-EN ISO 27001 (DACHSER IT)
  • PN-EN ISO 9001:2015 (DACHSER Food Logistics i DACHSER Cargoplus Food)
  • Certyfikat zgodności z IFS Logistics (DACHSER Food Logistics i DACHSER Cargoplus Food)
  • Certyfikat BIO (DE-ÖKO-003) zgodny z REG (UE) nr 834/2007 (DACHSER Food Logistics)
  • Standard jakości dla mięs, produktów mięsnych, owoców, warzyw oraz ziemniaków (DACHSER Food Logistics & DACHSER Cargoplus Food)
  • SQAS, System badania i oceny bezpieczeństwa jakości (DACHSER Chem-Logistics)

Nagrody firmy DACHSER:

Fracht lotniczy

  • Lufthansa Quality Award Europe & Africa 2014
  • Quality Award Germany (wielokrotny zwycięzca)
  • Global Partner od 2012 roku
  • Cargo Quality Award Europe & Africa 2014
  • Cargo Quality Award 2015
  • Planet Award of Excellence 2016

Zadowoleni klienci są dowodem naszych najwyższych standardów jakości

Niemal 90 procent naszych klientów jest bardzo zadowolonych z naszych usług logistycznych i poleciłoby nas innym. Są to dane uzyskiwane na podstawie badań ponad 4000 klientów, przeprowadzanych co dwa lata, od ponad dwóch dekad. Klienci proszeni są też o ocenę jakości zapytań o usługi, transportu, bezpieczeństwa i obsługi klienta. Proaktywne narzędzie do zarządzania zdarzeniami w łańcuchu dostaw ActiveReport również przyczynia się do wysokiej satysfakcji klientów.

Nasze zarządzanie jakością bazuje na trzech filarach

  • Sieć DACHSER: Wydajna infrastruktura logistyczna w globalnej sieci oraz inteligentny system IT pozwalają na terminową i skuteczną obsługę szerokiego zakresu wyzwań logistycznych.
  • Inteligentne zarządzanie ruchem: Jako organizacja stawiająca na naukę, stale rozwijamy się technologicznie, by optymalizować łańcuch dostaw w czasie rzeczywistym i szybciej wdrażać innowacje do codziennych operacji – dla naszych klientów.
  • Doskonały personel: Stale inwestujemy w szkolenia i rozwój naszych pracowników, by zachować wysoki poziom wydajności i jakości usług

Omówienie zarządzania jakością DACHSER

Jak zarządzać i mierzyć jakość

Rolę lidera jakości w branży logistycznej zawdzięczamy przede wszystkim aktywnemu i innowacyjnemu systemowi do zarządzania jakością. Na ten system składają się zintegrowane systemy IT, zawsze przejrzysty przepływ towarów oraz ujednolicone procesy. Nasze strefy przeładunkowe pozwalają na ciągłą kontrolę jakości. Sezony wakacyjne oraz święta są również ujęte w w planowaniu łańcucha logistycznego. Poprzez ewaluacje kilka razy w miesiącu oraz regularne codzienne kontrole i audyty, jakość naszych usług jest przejrzysta. Ujednolicone procesy logistyczne na każdym etapie łańcucha dostaw gwarantują niski współczynnik strat i zwiększają niezawodność dostaw.

Metody kontroli jakości

Aby zagwarantować stale wysoki poziom usług logistycznych, stosujemy następujące metody kontroli jakości:

  • Regularne ankiety zadowolenia klienta
  • Stała kontrola jakości poprzez analizę głównych wskaźników satysfakcji (KPI) we wszystkich procesach logistycznych
  • Proaktywne zapobieganie uszkodzeniom
  • Gwarancja bezpieczeństwa podczas transportu – poprzez ogólnoeuropejską kontrolę sieci, wspomaganie procesów poprzez IT, terminowe raporty w przypadku zmian w transporcie poprzez narzędzie zarządzania zdarzeniami w łańcuchu dostaw ActiveReport
  • Globalnie połączone systemy DACHSER IT oraz sieć oddziałów
Bezpieczeństwo towaru klienta to dla DACHSER najwyższy priorytet

Przywiązujemy najwyższą wagę do bezpieczeństwa towaru klienta. Metody bezpieczeństwa obejmują nadzór wideo budynków, a także sprzętu najwyższej jakości. Nasi pracownicy są doskonale przeszkoleni w zakresie procesów logistycznych, by zagwarantować bezpieczny przepływ towarów, zarówno fizyczny, jak i cyfrowy. Regularne szkolenia kierowców oraz pracowników, ustalone standardy załadunku i rozładunku, staranne bezpieczeństwo ładowania, kontrola temperatury oraz zachowanie higieny również przyczyniają się do ochrony towarów.

Sprawdzone urządzenia zabezpieczające ładunek, takie jak worki sztauerskie, pieczęci z własnym identyfikatorem oraz zautomatyzowane procesy z elektronicznym interfejsem dokumentacji gwarantują pełne bezpieczeństwo w całym łańcuchu dostaw. W ramach regularnych kontroli sprawdzamy jakość ładowania towaru. Aby uniknąć zniszczeń podczas transportu, korzystamy również z dwupoziomowych naczep (double-deck).

Czytaj więcej

Bezpieczeństwo transportu
Więcej