Mediaroom

DACHSER Poland - kierownictwo

Dzięki przyszłościowym koncepcjom biznesowym, DACHSER w ciągu ostatnich dziesięcioleci stał się jednym z wiodących dostawców usług logistycznych na świecie. Innowacyjność DACHSER oparta jest na jednostkach biznesowych, które są stabilnymi fundamentami ekonomicznymi firmy i obejmują całe portfolio usług logistycznych, a także na partnerskich zasadach, którymi kieruje się doświadczona kadra zarządzająca.

W DACHSER kierujemy się wspólnymi celami i wartościami, których głównym zadaniem jest to umacnianie grupy, by była gotowa na przyszłe wyzwania oraz dalszą ekspansję. Połączenie fachowej wiedzy i dbałości o zrównoważony rozwój gwarantuje DACHSER długofalową rentowność i powodzenie firmy w przyszłości.

Skład zarządu DACHSER można znaleźć na stronie internetowej firmy.

Thomas Krüger - Managing Director Air & Sea Logistics EMEA

Thomas Krüger, urodzony w 1964 r., dołączył do DACHSER w 2004 roku, a w 2016 r. objął stanowisko Dyrektora Zarządzającego Air & Sea Logistics EMEA. Jest zatem odpowiedzialny za rynki w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce, a w szczególności w Niemczech i Europie Zachodniej, gdzie pełni też funkcję Kierownika Regionalnego. Na swoim stanowisku Thomas Krüger podlega bezpośrednio Jochenowi Müllerowi, COO Air & Sea Logistics. Do jego zadań należą wspieranie kierowników krajowych we wszelkich kwestiach, dbanie o utrzymanie krajowych wyników na stabilnym poziomie, kształtowanie potencjału rozwojowego oraz odpowiadanie na potrzeby regionów i krajów we współpracy z  jednostkami organizacyjnymi firmy. Thomas Krüger jest także odpowiedzialny za zarządzanie komunikacją z pozostałymi jednostkami firmy odpowiadającymi za regiony Azji i Pacyfiku (APAC) oraz obu Ameryk.

Wolfgang Reinel - Managing Director European Logistics North Central Europe

Wolfgang Reinel, urodzony w 1963 r., od 2014 roku pracuje na stanowisku Dyrektora Zarządzającego obszarem biznesowym European Logistics na Europę Północną i Środkową, a tym samym jest członkiem zarządu Road Logistics oraz zarządu DACHSER SE. Wcześniej był odpowiedzialny za kierowanie globalną działalnością DACHSER w ramach logistyki kontraktowej i wprowadzenie planowania strategicznego w państwach Europy Północnej i Środkowej. Sprawuje nadzór nad łącznie 18 organizacjami krajowymi w ramach swojego obszaru biznesowego (EL NCE), w tym ośmioma spółkami joint venture. Jego bezpośrednim przełożonym jest Michael Schilling, COO Road Logistics. Jako Dyrektor Zarządzający EL NCE, Wolfgang Reinel jest odpowiedzialny za rozwój działalności i wdrażanie strategii Road Logistics i Interlockingu, z uwzględnieniem poszczególnych wymogów krajowych (sieciowych).

Grzegorz Lichocik, Ph.D. - Managing Director European Logistics Poland

Dr inż. Grzegorz Lichocik pełni funkcję Prezesa Zarządu Dachser w Polsce od 2007 roku, z sukcesem rozwijając usługi logistyczne dla polskich eksporterów, zwłaszcza w kontekście przesyłek drobnicowych. Z branżą logistyczną związany jest od 1994 roku. Kierując kolejnymi projektami współtworzył rynek logistyki i standardy w branży TSL w naszym kraju. Główne wyzwania, jakie stawia sobie i firmie Dachser w Polsce, to dalsza rozbudowa sieci dla przesyłek drobnicowych, a także rozwój logistyki kontraktowej i sekcji przesyłek morskich oraz lotniczych. Jest członkiem rady Wydziału Zarządzania na Uniwersytecie Łódzkim, wiceprzewodniczącym zarządu Polskiego Towarzystwa Logistycznego oraz członkiem Rady GS1 Polska. Zasiada też w Radzie Naukowej czasopisma Logistyka.

Robert Pastryk - Managing Director Air & Sea Logistics Poland

Robert Pastryk zajmuje stanowisko Dyrektora Generalnego Dachser Air & Sea Logistics w Polsce. Z branżą spedycji lotniczej i morskiej związany jest od 27 lat, z czego ostatnich 8 właśnie w Dachser. W latach 90-tych XX w., prowadził własną firmę. Później pracował we Frans Maas Polska, początkowo na stanowisku Dyrektora ds. Pharmacargo, a następnie jako Dyrektor Handlowy. Przez trzy lata pełnił również funkcję Dyrektora Handlowego i odpowiadał za obszar Air & Sea w firmie spedycyjnej Diera. Jako szef przede wszystkim stawia na rozwój pracowników, ich kompetencji i talentów, ponieważ to głównie ludzie decydują o powodzeniu firmy.